Löerdagskonstnären

Idag var både jag och Jonas fett glada över att ej ha något speciellt inplanerat. Vi ba "chilltime" och drog en sväng till gengåvan. Köpte nån gammel blomkruka, en äppeldekoration samt pressade blommor i en glastavla.

Sen åkte vi till Lidl och blev imponerade över hur jävla billigt allt var. Jag skämdes nästan. Zucchini för 18 spänn kilot!!??? Livet är en fest ibland.

Väl hemma hittade jag vinpavan gömt långt inne i skåpet och kände hur inspirationen flödade. En basker och vattenfärg var givet och jag började måla canvastavlan. Blev rätt nöjd tillochmed.
Gjorde en remake av marimekkos tyg kulkue som jag tycker är festligt - men dyrt.

Nu är jag full.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg!!

2013-03-24 @ 08:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0