toruk makto!

Idag blev det ett mindre barnkaos på jobbet. Var som ett helt dagis (sorry, förskola OBS; viktigt). 
 
Vi är karlstads enda barnvänliga salong. Asbra tycker många föräldrar, jag med (ibland). Vi har en liten bil dom får sitta i medans dom blir klippta och så får dom se på Tom & Jerry. 
Men som sagt, barnkaoset! Var säkert sju-åtta ungar inne på en gång och alla ville skrika. I såna situationer blir jag helt cp-stressad. Stod och klippte en kund, och stressade på ännu mer. Tillslut stod jag och luftklippte och funderade på vad jag hette? Vem var jag? Toruk makto? den evige förstöraren? 
 
Nobody puts baby in a corner. Eller jo förresten, blev "lugn" efter ett par köpper kaffi. Nerver av stål, nä.
 
Har egentligen inget vettigt att skriva. Ville avreagera mig. Imorrn ska jag till jobb nr 2 i vålis. Har förresten 3 jobb nu. Känns rätt fancy.
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0