Vill jag hälsa på morfar?

Är så jävla dålig på att bestämma mig ibland. Vad vill jag? Alltså, VAD vill jag? JAG VET INTE BLÖGÖHÖÖ...
 
För att ta reda på exakt vad jag vill i denna sakfrågan (vill jag hälsa på min morfar?), så skall det analyseras litte först i ämnet. 
 
Vill jag hälsa på morfar?
JAG VET INTE.
 
Ok, ok oooook. Vänder på frågan; Varför vill jag inte hälsa på morfar?
- För att "blod är tjockare än vatten" är en urvattnad gammal skröna. Nej, blod är sannerligen inte tjockare än vatten. Jag vill kunna välja vilka jag gillar, oavsett om det är släkt eller ej.
- Jag har inte sett morfar på ca 13-15 år, och sist jag (råkade) prata i telefon med honom sa han "ursäkta, vad hette du sa du?" 
- Jag har egentligen redan en morfar som alltid varit med på födelsedagskalasen.
 
PHEW. Så, avhandling gjord, vad vill jag göra istället? Kanske städa?
 
Äh, jag vet inte. VET INTE. 
 
 
MVH förvirrad sparv.
 
 

Kommentarer
Postat av: hogie

GÖRT för tusan!! Bättre att ha gjort det och sen kunna glömma än att inte göra det och ba "men varför hälsade jag inte bara på en sista gång?".

2013-05-28 @ 15:59:12
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0