Båt, snor, nagellack

Jah, i lördags for vi på båthärj igen för ca 320:e gången. Gillar båt och dom flesta båtmänniskorna. Dock så hamnade vi med eh... Grums elit på bussen, och dom skrek hela resan, härjade och skrek lite mer. Gah
Och fy fan vad folk det var. Så jävla mycket människor. 

Men vi var ett härligt gäng, hade kul, dansade lite, käkade buffé och jag tappade rösten och blev rätt trött och sjuk, gav upp vid halv ett. Igår var jag även lagom bakfull och orkade ej frulle, till min stora besvikelse. 

Men det var kewl ändå!


Köpte ju en kaka, som kan ha varit den största jag någonsin sett. NÖMNÖM!


Tjejerna väntade!!


Mm mat!!

Miss fancy pants!

Mycket folk? Eh ja.

Hej????


!!


Kommentarer
Postat av: emmy

Vem är det bredvid Hanna? Trodde nästan det var jag :D

Svar: haha, det är för att det är du!!! haha, närrå, det är maddes mammas syster!
din apa i etern.

2013-10-08 @ 13:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0