Goldwell elixir!

Först kom människan, sen kom håroljan, denna härliga skapelse! 
Har ni använt eller använder er utav sk "silikondroppar" så säger frisören inom mig: BYT TILL HÅROLJA! 
Silikondroppar gör absolut inget för håret medans håroljan har mer vårdande egenskaper. 

En olja som vi har på jobbet är goldwells "elexir". Såhär står det på förpackningen: 

Vad tamanuolja är för något har jag inte en aning om, däremot är argan något som folk älskar. Argan är en frukt. 

Jag tycker faktiskt att elexir är en helt okej olja. Lättarbetad, går snabbt och lätt in i håret, luktar gott (lite vaniljaktigt med inslag av god tantparfym). Dessutom är den dryg, håller vad den lovar, frisset försvinner, håret blir blankt och fint!

För vem: alla med tjockt till normaltjockt hår. Rekommenderar den dock inte till folk med supertunt hår då jag märkt att den blir lite fet.

Ca pris: 199-300 kr.
Betyg: 3.5/5 apor. 
Den hade dock fått högre betyg om den passade till tunnare hårtyper. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0