Apan blir "sjuk"

UH va töligt det är att läsa om alla stackars jävlar som åkt på den lilla förkylningen BUHU lixom. Snyt er o ryck upp er lixom. 

Tills man är där själv, då är det skitVIKTIGT att ALLA vet exakt hur sjuk man är, hur mkt snor man snyter per timme och vad febern ligger på. Har någon någonsin upplevt detta lidande som förkylning ger? Tror inte det. Stackars määääj. 

Nej men skämt åsido, jag är sjuk, men är i skrivande stund på jobbet med lätt irriterande bihålor samt en snok som kunde få valfritt rödvinsfyllo avundsjuk. 

Och imorse snöt jag asmycket blod! Trodde att hjärnan imploderat men så var inte fallet.

Har förresten länge spanat på olly moss alster, och dom är ju så jävla snygga (men dyra) så igår gjorde jag slag i baken och försökte måla av en bild, blev rätt hyfsat!

Olly moss - evil dead! 

Apan kopierar. Dock inte färdig än. Hatar att måla träd förresten, skittråkigt.  
Tusch och akvarellen!!
(P.S det är min egna hand avkalkylerat, hehehe!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0