Jobbcoachen.

Nä ska ej luras idag!! Har redan bränt mina broar för många gånger. Och jag kan ju inte skojja om att jag är gravid, för det är ju sant. Kanske kan skojja om att jag inte är gravid? Näe...

Igår var jag en mogen kvinna på möte. Mogna kvinnan som var drettrött och tyvärr är rätt dålig att gå på möten då jag oftast slutar att lyssna efter en stund. Jävligt dålig egenskap. 
Mötet var med en jobbcoach, något med omställningsskydd då jag fått kängan (ska jobba till sista juni dock!). 

Funderar på att göra något annat än att vara frillasör. Älskhatar mitt jobb. 
Älskar alla människor men hatar att lönen är så dålig att jag skäms när jag tänker på det. Folk bara "vårdyrken tjänar så dåligt!!" Och jag ba "öh, nej dom tjänar SKITBRA jämfört med mig". 
Och så vore det gött med ett jobb där man inte sliter ihjäl ryggen, har pissdåliga arbetstider och aldrig får ha en dålig dag. 

Vi får se! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0