Så jävla arg!!!

Jag är skitförbannad. Ren ilska pumpar ut i mitt blod!!! 
Och för nån timme sen var jag svinglad. Har inga direkta anledningar heller. Mest allmänt konstigt humör. Tror det är "hormoner".

Igår var jag hos en jobbcoach. Som ställde många många frågor som var skitsvåra att svara på. Kände mig som en förvirrad sjuttonåring som gått in i fel klassrum. 
Vem var jag? Vad ville jag med mitt liv? 
Kände mig jättemesig som svarade "jag vet inte". På typ allt. 
Vad är jag bra på?
Ehhh....ehh... Jag är bra på att vara anställd!
Så du är lydig?
Eh... Ja. Nej, eller jag vet inte


Men det kändes lite nyttigt. Och under året som föräldraledig ska jag ta mig en rejäl funderare på exakt vad jag vill med livet. 

Behöver klippa luggen oxå.






Kommentarer
Postat av: hogie

"Så du är lydig?"?! Wtf? Kan du följa kommando? Är du dukig vovve?

2014-04-09 @ 21:06:31
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0