Sparkis markis!

Igår när jag låg nerbäddad började knyttet at sparka som FAN. "Oj oj ooooj" sa jag.
Tillochmed Jonas kände att det rörde sig. Det är faktiskt en sån otroligt cool känsla att det väger upp det mesta av tråkigheten med att vara preggo. 

Är jävligt nyfiken vad för slags person det kommer att bli. Bara grejen att det kommer att bli en person är rätt fräsigt. 

När jag var liten älskade jag att sova och läsa böcker. Det vore ju en rätt bra egenskap att ärva då jag fortfarande gillar att sova.

Är förresten i v.20. Eller 19+4 om en ska vara petig. 
Uh va dä puter. Var inne på monki igår och kollade skjortutbudet och det känns som att jag får lägga ner det där ett tag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0