Världens största säng.

Ja igår fick vi ju äntligen tummen ur röva och köpte den jävla sängen som jag tjatat om i ett år. 
Först tänkte vi ta en som var lite billigare eftersom det bara var en säng lixom. 
Men vi ångrade oss i sista stund och valde ett sängmonster istället. Jävlar vad stor den är. 
Alltså det är mer säng än vad det är rum nu. 

Åh, jag fick köpa korv på ikea två gånger oxå!!! Det är så gott med korv alltså. 

Ja vi kom väl hem vid halv fem eller nåt igår. Halv sex började vi bygga. Jag byggde i ca 30 minuter sen tog tålamodet slut så jag agerade hejarklack istället. Halv tolv var sängen färdig. Stackars Jonas. Han var helt förstörd. 

Sov jättegott i monstersängen och mina höfter var skitglada. 

God måndag. 


Men kolla lixom. Snygg eller? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0