Hejsan

Saker som "hänt" idag;

- var på (i???) stan. Träffade min bm som haft semester. Hon sa att jag såg ut precis som förut. Kändes bra, hade blivit förvånad om hon hade börjat påtalat min slående likhet med Bert Karlsson.
 Ställde lite frågor om förlossningen, lite tecken på att det är på G lixom, hur vet man? Hon sa att man kunde känna sig lite sjuk och hängig. Har försökt att känna om jag känner mig lite sjuk och hängig? Men nä. 
Satt mest med ett töntigt flin och sa att jag längtade efter att få känna hur det kändes att föda. Det är faktiskt sant, hur ont kommer det att göra? Är renodlat nyfiken. Hon sa även att det vanligaste är att man föder plusminus några dagar från själva bf-datumet. Då blev jag skitnervös istället, det är ju fan på måndag!!! Ahhh. 

- gick på (i!!!) stan efteråt. I två timmar. Fattar inte hur jag orkade. Köpte en deo och nagelfil. 

- var hemma och hetsåt lasagne. Sen åkte jag och mamma till tygfabriken. Mamma ska sy en babywrap till mig! Det är en slags filt med hål i som ska passa i babyskyddet. Hittade gulligaste tyget med rävar på! Kanske är skitonödigt, vi får se. 

- katten åt en mal idag. Det var fruktansvärt äckligt. Försökte faktiskt rädda den, men tyvärr... snabb katt. 




Kommentarer
Postat av: hogie

Men har ni packat BB-väskan?! Så sjukt viktigt ju! Haha trodde vi. Men blir det PANIK så är det nog rätt gött att ha det klart, kan jag tro.

Svar: Haha jo men det har vi faktiskt gjort! Alla andra verkade panika mer över den än vad jag gjort. Haha.
Tänker att det viktigaste är kexchoklad och kanske lite kläder till ungen.
din apa i etern.

2014-08-28 @ 12:00:59
URL: http://hogieskill.blogg.se
Postat av: hogieskill.blogg.se

Jag tyckte det var rätt gött att vi hade packat hygienartiklar. Mitt eget shampo och egen tvål.

2014-08-28 @ 22:35:05
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0