Lite allmänt ba.

Woho! Var utanför dörren idag! Första gången på ca en vecka. Kan varit mer, har tappat tidsuppfattningen helt känner jag. 
Jag och Smoofie var på bergvik och florerade lite. Köpte en tröja, bebisgrejer och mat. Mest mat faktiskt. 

Har bestämt mig för att baka bröd. Det är skitbilligt att baka bröd om man jämför med vad det kostar i affären. 

Sminkade mig oxå! Känner mig helt fantastiskt snygg och har flörtat med spegelbilden hela dagen.

Men kolla va gulligt!!! Typ dör gullighetsdöden. Lite större grejer men då har hen nåt att växa i va! 

Btw, två av oss fyra i föräldragruppen har fått barn nu! Nästa gång är det jag som är på tur. Känns ju asläskigt och verkligt. 

Saknar mitt långa hår! Varför klippte jag pagen?! :'(

Kommentarer
Postat av: Simkaka

Känns det verkligt eller overkligt? :) Jag är taggad! Redo! Föööd! :D :D

Svar: Haha både och!!! Ja nu får ungen komma va!!!
din apa i etern.

2014-08-20 @ 19:26:45
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: hogie

Vi har SÅ roliga djurdräkter hemma som ni bara måste låna. Ibland har man bebiskläder som man inte riktigt vill låna ut förrän man hittar rätt låntagare... Drakdräkten. Pingvindräkten. Kattdräkten. Nästan så jag vill ha en onge till redan nu bara för att trycka på hen djurkläderna.

Svar: Ahhhh!!! Har sett nån bild på någon av era djurdräkter och ba dör!!! Djuuurtema är verkligen det ultimata på childs. Lånar görgärna!!!!!
din apa i etern.

2014-08-21 @ 13:43:02
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0