Mmm bensin

Har kanske skrivit om det förut, mina konstiga preggocravings. Har ej varit sugen på något speciellt under hela graviditeten, förutom väldiga mängder mat och kexchoklad, men allt är väl i sin ordning där. 
Men för ett par veckor sen började jag bli helt jävla skogstokig i vissa dofter. Och värre blir det. 

Dofter jag älskar; garage, bensin, gammal källare, lösningsmedel, skurmedel, NAGELLACK, bildoft, unket osv. 
Känner mig som en jävla idiot när jag sitter och luktar på nagellacket. Och dregglar lite inombords, samt njuter på ett jättejättewierd sätt. Det måste vara såhär det känns att ha en fetish. Nagellack och bensindoften är värst. 
Hittade en rolig tråd på familjeliv om detta och många verkade vara lika konstiga. Kändes bra. 
Undrar om det är farligt att sitta o sniffa nagellack? Lär ju inte vara så jävla nyttigt iaf. 

Nu blev jag hungrig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0