Stackars Smoofie!

Var på vårdcentralen imorse med Smoofie, han har varit sjuk ett par dagar, rätt rejält oxå, och se på fan, körtelfeber. Stackarn. Hoppas han inte smittar mig ba. Och hoppas att han blir frisk då ongen skall ut!!

Var hos barnmorskan igår, allt såg perfa ut, följer kurvan svinbra osv, och så hade hen fixerat sig! Imponerad över att dom kan känna sånt. Men nu ligger pyret där det ska och väntar.
Skrev ett förlossningsbrev oxå, jag sa att jag vill ha all jävla smärtlindring, samt eventuellt bad om jag kommer in tidigare. 


Kolla vad fejnt! Mamma har gjort ett babynest till mig! Älskar tyget.

Färdigbetsad spjälsäng! Blev fancy. 

Kommentarer
Postat av: hogie

Älskar att inte ha suttit vid datorn på länge. Så man kan plöja genom bloggar! Du är typ den enda som uppdaterar "ofta"... men ändå!

2014-08-04 @ 13:40:13
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0