5 saker

Som ovan skrivet; 5 olika och random grejer:

1. Tvättmaskinen är installerad! Äntligen! Min kärlek för vitvaror växer sig stark stark stark! Körde en maskin igår och det var fan ljuvligt! Sen somnade jag. 

2. Blondinbella provocerar skiten ur mig. Kan.inte.sluta.läsa heller, så jag får väl "skylla migsjälv". Vill jättegärna läsa ett inlägg där typ gillis är skitjobbig och bara skriker, spyr och bajsar överallt. Hehe. 
Läser dock "motvilliga mamman" som är motpol till blondinbella, läs!

3. Har inte slutat snusa än. Vilken jävla skam va. Många har sagt att det skulle komma "naturligt" och "ditt barn betyder väl mer än snuset". Helt orimligt då jag är sjukt jävla nikotinberoende. Sist jag var hos bm så hotade hon med "doktorn", vilket kan vara det mest effektiva hotet på mig. Så vi satte ett datum och sen ska hon ringa mig och kolla om det har gått bra. Jag hoppas att jag fixart. (Inga moralkakor nu tack) 

4. Jag har inte märkt av något onödigt kissande. Eller jo, på natten. Vaknar ca 1-3 ggr av akut kisseri sen kanske jag somnar om. Fyfan. 

5. Hormoner??? Asså... Frågade min fellow Sudden om det blir bättre, hon lovade att det skulle bli sämre. Har blivit sur på Jonas x antal ggr för små skitsaker. Prgfft.   

(P.s tack för alla grattis igår!) 

Kommentarer
Postat av: Nina

Det här känner du säkert till men om inte så slutade min syrras tjej snusa genom att stoppa upp små bitar färsk ingefära under läppen. Det svider lite gött. Fördel om du gillar ingefära förstås.

Jag ver en bebis som föddes ganska nyss. Hens mamma snusade genom hela grav och barnmorskan sa att det var inte så jävla farligt. Bäst att sluta förstås men förmodligen inte dödligt om du inte lyckas.

<3

Svar: Ja den med ingefära har jag hört förut! Kanske ska testa, har dock aldrig smakat "färsk" ingefära. Kan ju bli spännande!

Nej det finns ju inte lika mycket forskning på snusning som rökning under grav, så en vet ju inte hur skadligt det är lixom. Tror dock att det är "snällare" än cigg. Det som skrämde mig mest var att få en nyfödd bebis med nikotinabstinens! Huuuh!
din apa i etern.

2014-02-04 @ 20:39:47
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Anonym

Jag vet!! Jävla blondinbella och hennes perfekta bebis... Suck!.... :)

2014-02-19 @ 08:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0