Coolt.

Jag trodde aldrig jag skulle säga det här; men det är så jävla coolt att vara gravid. 
Jag har faktiskt aldrig förstått det förut utan låtit det passerat obemärkt när folk har skrivit om "lyckan och snuttidutt hjärta magen" osv. Nu är jag å andra sidan inte särskilt snuttig av mig, men jag fattar vad dom menar. 
Det är svinfränt att det ligger något i min livmoder som ska bli en helt egen person. 
Sen har det ju tagit en jävla massa tid för både mig och Smoofie att verkligen fatta att vi är gravida. 

Ikväll ska jag till min gravida kompis Sudden och dricka några gravidöl, prata om gravidsaker och jämföra magar. Närråååå.... Eller?

Just det, imorrn fyller jag år oxå!!! Det händer ju bara en gång om året tyvärr så det blir nog mycket tårta!!!
Kjam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0