Måndag hela veckan.

Nina ruthström (asså måste snart börja blogga från datan, går ej att länka via mobil??) skriver om vad hon gör varje dag denna veckan. Och guuu va mysigt hon verkar ha det.

Tänkte först att jag skulle göra en liknande grej men insåg sen att näe, jag gör faktiskt nästan alltid exakt samma sak varje dag. 
Har såna insyltade rutiner att jag nästan skäms ibland. 
Så här kommer en typisk ap-dag (utan bilder oxå :((() 

7.10 vaknar av klockan, snoozar till 7.20, sen tvättar jag luggen och fejset. 
7.35 äter jag exakt samma frukost som jag alltid gör (blåbär, flingor och fil, the)
8.00 sminkar jag fejset och försöker göra någon slags frisyr.
8.20 har jag tappat bort något som jag letar efter i ca 10 minuter. Klä sig och få till jobbet 8.45.

Jobbar 9.00-18.00. Lunch 1400-1500. Då sover jag oftast. (Hehe!)

Hemma 18.20, äter mat, duschar glor på film eller serie. 21.00 ligger jag i sängen och läser - eller somnar. 

Hela veckan lång. På fredagar äter vi takkos eller nåt annat svenssonaktigt. På söndagar vill Jonas åka och handla och jag brukar hata det och sura lite. 

Låter tråkigt och kanske väl inrutat, men jag trivs och det är huvudsaken!! 

Kjam. 



Kommentarer
Postat av: hogie

Uh va gött. Vill också ha ett jobb med schema. Sounds like a dream! Speciellt när man har en knodd.

Svar: Haha! Har du inte det? Då blire nog lite omständigt kan jag tänka mig
din apa i etern.

2014-02-22 @ 10:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0