Hell in röv!!!

LUKTAR SKÖLJMEDEL! ASMYCKET SKÖLJMEDEL!!! Blir helt jävla galen. Jag är känslig mot dofter men på sistone tycker jag att det varit värre. Saker luktar skit och för mycket. Blah. 

Anyways... Inatt drömde jag om lady dahmer och genus schmenus bloggbråk. Alla bara frågade mig vad för slags feminizt jag var och att jag var tvungen att välja sida. Då grinade jag. 
Har inte ens bestämt vilken typ av feminzast jag är lixom. Och jag tror inte att jag vill göra det heller. Trivs bra med att vara lite mittemellan allt, flyta runt i gröten och plocka ur grejer som jag gillar. 
Om ni fattar vad jag menar?? ;)))

Ikväll ska jag äta sushipower! Har varit sushisugen i ca 15 veckor nu. Hoppas att det inte smakar sköljmedel. 

Kjam
(Hittade ingen bild som passar med inlägget, här är pudel-apan!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0