Örebrooe.

Hai!!!

I lördags åkte jag och Smoofie på en romantisk hotellvistelse i Örebro.
Min hjärna vill väldigt mycket, men kroppen ba "noooo....".

Så jag var väl egentligen inte det ultimata sällskapet. Ville sova middag och gick i extrem snigelfart. Jävlar vad sakta det går nuförtin.
 Vi hittade dock vegansk kebab som var god, och på kvällen åt vi på grekisk restaurang. 

Hotellet då! Jag ville bo i en svit, men den var bokad. Hotellet hade 4 stjärnor så jag förväntade mig ändå något... Någorlunda. 
Men alltså, fy skäms på fine hotellet som inte hade någon slags luftkonditionering. För en höggravid kvinna var det här lite av ett rent helvete. Det blev inte ens svalt av att ha fönstret på vid gavel. Nej fy fan. Somnade tillslut av ljudet av skriande fyllon och fiskmåsar. 

Annars var det väl trevligt. Örebro är en mysig stad. 
Smoofie och slottet!!!

Käkade lolgubbar!!!
Och såg coola ut i en hiss. Fniss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0