Ryggen röven

Jävla helvetes ryggjävel. Folk frågar hur jag mår och jag svarar att jag mår bra. Och det stämmer väl, tills jag kommer ihåg samtliga smärtor. 
Ryggen vill gärna säga upp bekantskapen med mig nu. Och fingrarna har blivit stela som katrinplommon. :((((

Imorse gjorde jag glukosbelastning. Eller vad man säger. Jag gjorde det eftersom det finns diabetes i släkten och att jag var tjock sen innan. Men det såg bra ut. Fick ligga i ett rum i två timmar. Somnade efter en kvart. Hail satan! Ska nog slagga lite på lurren oxå (ungdomsslang!!!). 

Okej, har lite frågor, finns det något som funkar mot ryggont? Ländryggen? Har tagit en panodil, funkade ej. 
Ska bada lite ikväll. 
På tal om bad, finns det någon som badat på förlossningen? Funderar på att skriva det i förlossningsbrevet. Gillar verkligen att bada. 

Träffade MINIGRISKULTINGAR igår förresten. Så söta. Och suddens nykläckta onge. Oxå gullig.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Lina

jag gillar också att bada så under min förlossning så bad jag om ett bad. För mig kändes det helt värdelöst. Jag slappnade inte av mer och smärtan blev inte lindrigare. Alla är ju olika men det funkade inte för mig. Kram

Svar: Nej, kan tänka mig att man kanske har så ont att man skiter lite i badet. ;(
din apa i etern.

2014-06-16 @ 15:34:07
Postat av: hogie

Jag hade så ont så på förlossningen var badet aldrig ett alternativ. Men jag var på nån avdelning innan (blev ju igångsatt) och då spenderade jag två timmar i sträck i duschen! Det var gött. Inte för att det hjälpte anmärkningsvärt men ändå.. gött.

2014-06-25 @ 11:36:34
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0