Arbetslösa tösa

Tyckte att jag fick till rubriken jävligt bra idag!! Tyvärr är den även sann då jag för ca 2 timmar sen blev uppringd av facket som beklagade min arbetslöshet. Jag ba "what?". Två minuter senare så bekräftade även chefen det. 

Arbetslös om 1 månad alltså. Alltså fyfan. Är faktiskt skitledsen. Hon sa upp alla anställda på jobbet och skyller på "arbetsbrist". Ehhhh.

Såatteeeeehh... Någon som har ett jobb till mig? 

Update: fast nu verkar det som att jag får någon slags förlängd uppsägningstid till juli? Vi får se...

Kommentarer
Postat av: hogie

Men nej! Usch vad tråkigt :( Vad dåligt att låta facket ringa runt och meddela?! Feg och tråkig chef! Hoppas du hittar nåt nytt.

2014-03-15 @ 10:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0