Gött i helg

Hade en rätt bra helg. Igår var vi en sväng på mariebergsskogen med Susanne, Johnny och deras lille Adrian och kollade på djuren. Jonas vill gärna att vi skaffar en gris. Jag kan eventuellt tänka mig ett litet får så att man slipper klippa gräsmattan så ofta. 

Pratade om barngrejer med Susanne. Hon sa att hon var skiträdd för att föda. Det är jag nog minst rädd för. Jag tror inte att det kommer att göra ondare än rövhistorien. Då hade jag konstant smärta i 9 månader, vid födsel så är det väl förhoppningsvis övergående. 

Är rätt nervös för ultraljudet (om 2 veckor!). Tänk om dom säger att det inte finns något barn där? Att jag lixom är skengravid och detta bara är något min hjärna diktat ihop. Huuh. Eller att det är något fel på barnet. Typ att det har två huvuden eller kattöron eller något sånt. Fyfan. 

Idag ska jag leta efter namn som jag gillar och visa Jonas. Jag hade helst velat ha något lite gammaldags eller originellt, men vi får väl se hur det blir med den saken. Hehe. 

Getar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0