Krog och brunch!!

I helgen blir det till att "unna sig" lite. 
Jag och Hannill ska på brunch!!! Brunch är den bästa kombinationen som finns om man bortser från ligern. 

På kvällen ska vi ut på krogen. Eller tja, spela biljard på krogen iaf. DET ska bli spännande. 
Och här kommer en bekännelse; jag har aldrig varit ute på krogen nykter. Alltså aldrig. Gillar inte för stora folksamlingar eller folk som trängs och är i vägen. Däremot gillar jag ju öl lite för mycket, så den kombon funkar ju. 

Så med största sannolikhet;
- blir jag placebofull och tycker det är skitkul.
- blir jag skitförbannad på alla människor som knör så förbannat. 
-blir jag astrött och kommer somna under biljardbordet och bli utslängd samt portad, pga att vakterna tror att jag är full och odräglig. 

Hoppas på alternativ ett. Köpte en glittrig eyeliner så jag blir lite festlig iaf. Magen ska jag knö ner i en skjorta. 

En liger. Även Napoleon dynamites favoritdjur. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0