Lille sparkis!!

Har varit på ULTRALJUD idag. Det var nog typ det coolaste jag varit med om. En liten sprattelfisk som sprattlade runt och hade handen på röva. Mamma upp i dagen *hehe*. 

Och det såg bra ut och jag blev lite lugnare. Ongen låg typ rätt högt upp vad jag fattade det som. Och datumet för bf blev flyttad från 21 augusti till 1 september! 
Jo tog reda på kön oxå. Men jag/vi har inte riktigt bestämt oss för om vi ska hålla det hemligt eller ej. 

Känner mig helt uppe i varv och är lite snurrig i bananen nu. Väldigt häftigt. Små små fötter! Längtar efter lilla childet! 





Kommentarer
Postat av: Rebecka

Härligt att allt såg bra ut! Stort grattis igen:)

Svar: Thänx!!
din apa i etern.

2014-03-25 @ 11:29:56
Postat av: Anonym

Så spännande första bilden på en ny liten vän.

2014-03-26 @ 08:56:03
Postat av: emmy

men guuuud! det ligger en liten filur där :) <3<3<3

2014-03-27 @ 17:39:06
Postat av: Anonym

Döp honom till "nicklas"

Svar: Haha eller inte :p
din apa i etern.

2014-03-31 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0