När kommer "glowet"??

Just det, är i vecka 19 nu! Och på måndag ska vi på ultraljud!!! Det kommer att bli så jävla fett. Längtar att få se vad som finns där inne. 

Har blivit rejält tjock om magen. Inga strumpbyxor i världen kan lixom dölja det faktum. Min kollega sa häromdagen att "nu syns det på hela dig". Jag glömde fråga vad hon menade. 
Folk brukar säga att det lyser sådär glowigt fint om gravida. Men jag vet inte. Tänker att det är lite Madonna/hora komplexet, att gravida kvinnan är lite helig på absurdt sätt. 

Mår bra, tackar som frågar. Har bara fått några få kväljningar på sistone, och jag pallar ju äntligen att vara vaken till tio, samt att gå längre sträckor utan att behöva stanna för att halvspy.  
Fryser inte som en idiot längre. Fyfan vad jag frös i början. 
Äter inga överdrivna mängder mat heller, och försöker hålla mig relativt nyttig, men äter det jag blir sugen på (Minimajs!!!). Kan dock bli äckelmätt utan anledning. 

Jo! Jag har känt sparkar! Det är rätt coolt. Som ett lätt fladder eller ticks lixom. Ungen verkar inte särskilt förtjust när jag ligger på magen, för då fladdrar det till länge. Höhö!! 

Sådär. Slut på gravidinfon!! 

Kan även misstas för en klassisk ölmage. 

Fötterna försvinner. ;(

Kommentarer
Postat av: hogie

Haha fast det är ju inte utan anledning! Det börjar bli trångt i magen! Du får äta mindre och oftare ;)

Svar: men vafan! Det har jag inte haft en tanke på. Då äre inte så konstigt nej... Eh.. Tack för tips!!!
din apa i etern.

2014-03-20 @ 19:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0