Och lite andra biverkningar.

På tal om graviditet och sånt där, så hade jag en kund för ett tag sen som var barnmorska. Kunde ju ej låta bli att berätta att jag var kravid. Hen ba "åhh du har en fantastisk tid framför dig". 
Och jag kände bara "what?". 

Jag tycker att det är skittråkigt att vara gravid. Inget magiskt alls förutom att jag fick hemoröjjder för några veckor sen. Det kändes ju lite "speciellt" iaf. 

Jovisst det är coolt vad kroppen pallar egentligen men ändå... Nej. Önskar att det var som med katter, gravid i typ nio veckor och sen ba KLART!!!! 
Och sen var det ju det där med oron. Jälar vad orolig jag är. Igår högg det till i magen och jag blev nästan lite apatisk. Google sa att det var linimenten som skojade. Har huggit lite idag med. Hoppas det ger sig.

(P.s är i vecka 17 nu!!!) 

Kommentarer
Postat av: hogie

Var också helt omänskligt nojig under grav. Hade ju dock ett krångligt missfall i bagaget. Slutade inte noja - MEN - det blev något bättre efter ultraljudet.

Svar: Ja jag hoppas jag lugnar ner mig efter ultraljudet. Höhö!!
din apa i etern.

2014-03-12 @ 11:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0