Osammanhängande?

Nä. Har skrivit typ fyra inlägg på två dagar som ligger o ruttnar i utkastet. Har lixom börjat på något skitviktigt och bra och sen har det ballat ur och inlägget slutar med att jag skriver om olika fisksorter istället. Typ. Blir jävligt osammanhängande. 
Men det kanske är det som är charmen med mig? 

Har ni varit med om att man har hört en skitrolig historia som man vill återberätta men då glömmer man poängen och hela historien blir helt meningslös?  
Precis så!!! 

Jag kan tre skämt som jag brukar dra när det blir jobbig stämning. 
Här är en:
Vad hände med hunden som åt en kasse?? Han sket påsä!! 

Hahahaha.

En bild på katten som sover som en pöse. Armarna ut. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0