The big bad brunch

Blev bjuden på brunch av Hannill idag på hotell scandic. Har aldrig sett så mycket mat förut på ett och samma ställe och det medförde ju både förvirring, prestationsångest och viljan att äta "lite av allt". 

Det sistnämnda förstod jag rätt snabbt att det ej var genomförbart. Sållade bort allt som såg ut som julbordsmat. Typ prinskorv, köttbullar och sill. Öste på med allt annat. 
Åt tre (3) rejäla portioner sen blev det hysteriskt matkoma och jag har faktiskt precis vaknat och funderar på ifall allt var en underbar dröm? 
Ja men ni ser ju själva. Hamburgare till frulle lixom, why not??



Åhh american pancakes. Det är så gött att änglarna gråter. Chokladmoussen smakade dock skit, men det beror nog på att jag inte gillar mousse så värst. Fail av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0