Berlinern del 2

Ja just det, hotellet var najs och rummet litet. Vi fyra brudz som var där fick iallafall en egen säng (som var stenhård men ändå...).
Vad händer när fyra personer på liten yta delar rum? Jo, det luktar skit och fotsvett typ konstant. 
Men vi är inte dom som är dom, bajs brukar ligga oss väldigt varmt om hjärtat. I våra yngre dar kunde vi avhandla ämnet i flera timmar (skojjar inte)

Dag två begav vi oss ut på ÄVENTYR!! Hittade en liten jävla dubbeldäckare och for iväg en lång lång väg till primark. Har ni varit på gekås en löningshelg i december så kanske vi kan prata om det. Hysteri. Det var så jävla mycket folk att det gick knappt att vända röven åt ena hållet. Gav upp lika fort och strosade runt i massa andra gallerior istället. Då jag har samlat kroppsmassa så gav jag upp klädletandet rätt fort och hittade istället en SMINKBUTIK!!! billigt som fan var det och italienskt. Kiko hette den. 
Köpte fyra nagellack och smink. :))))))

Då jag befann mig på tysk mark så passade jag på att äta "schnitzel". Smakade ungefär som hemma. Nah. 

Sen tog vi en tur på primark igen då helvetet lugnat sig lite. Jag köpte en tisha, halsband och en necessär för den blygsamma summan 115 spänn. Utanför primark råkade jag tappa en ölflaska i marken som gick sönder. :( 

Sen tog vi tunnelbanan hem och beskådade alla färgglada byggnader. Varför ser det inte ut så i Sverige? Lite rör och rosa balkonger lixom? 

Dag 3 så var Hanna rätt bakis efter en jävla härjkväll (som jag ej var med på) så hon sov halva dagen. Hehe. 
Vi andra vandrade runt i kyrkor och kollade på spännande människor med tuppkam som drack öl i parker. 
Det var rätt gött att slippa hetsa faktiskt. Vi bara... Gick. 
Anywayz så var Berlin en skitfin stad som jag absolut vill tillbaka till!! Alla borde åka dit nån gång! 

Bengan Emmy och Hannill utanför primark. 
Poliser och karuseller fanns.

Hittade ett stort torn!! Men det var så lång kö så vi sket i att åka upp..

Bengan i en kyrka.
Folk som cyklade och drack öl?

En slags katedral?!

Fina byggnader!


Titt va fint!!





Tjejer gillar fluffiga handdukar och plattångar och killar är stökiga. Tack tyskland!

Tack för en fancy resa fantastiska kvinnovänner! 

Kommentarer
Postat av: e

Åh jag älskar KIKO! Ber att det ska komma till Svärjet inom kort! Så bra puderfoundation också.

Svar: Ja di har riktigt bra grejer, bra priser oxå! Går ju att beställa till Sverige nu, dock är frakten rätt hutlös...
din apa i etern.

2014-05-31 @ 22:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0