Dravel.

Gick till jobbet idag. Tycker det är skitsvårt att veta hur sjuk man faktiskt är ibland. Sitter en på söffa och vräker o sig två liter glass för att sedan däcka i sockerkoma så kan man ju fundera på om det är sjukdomen eller slöheten som gör't. 
Fast igår var jag så stoppad i näsan att jag blev svårt andfådd efter att ha käkat en smörgås. Så idag blev det lite som att spela rysk roulette. 

Men det går rätt bra än så länge faktiskt. Har en svingöllig praktikant som jag tar hand om oxå. Har utsett migsjälv till handledare. Är väldigt förtjust i tonåringar av någon anledning. Kanske för att jag känner mig som en ibland. 

Längtar ut till stugan. Ska köpa ett parasoll och målarfärg tänkte jag. Skrapa och måla, käka 15 piggelin i solen. 
Inte dretlångt kvar till semestern!! 

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0