V.27!!

Tack för era kommentarer om amningen! Kändes rätt skönt att läsa om lite olika erfarenheter. 
Men som sagt, ska testa och sen kan jag bestämma mig. Kanske tycker att det är världens grej, vem vet! 

Är för övrigt i vecka 27. Börjar uppskatta graviditeten lite mer än jag gjort innan. Child to be sparkar som en idiot, mest på kvällera, väldigt mysigt och lite lugnande. Tror jag är i den så kallade "smekmånaden" av graviditeten. 
Blir säkert värre snart desto större jag blir. 

Jonas: bli inte sur men...
Jag: JA JAG VET, JAG GÅR SOM EN JÄVLA ANKA!! 
Vaggar fram, jättemycket. Har en teori om att det blir så när magen blir större och man lutar sig lite bakåt för att få någon slags balans i gången. 
Haha. ;( 
Jonas är för rolig, han har börjat ta efter mig med det här att gå o klappa sigsjälv på magen. Haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0