Blood and tearz

Alltså denna längtan efter barn. Det går fan inte att beskriva i ord. När jag var preggo kände jag mig mer fokuserad än vad jag kanske längtade (jodå längtade såklart oxå!), man hade lixom en startlinje och ett mål och det var mycket som skulle fixas och donas med. 
Men nu känns det som att jag nästan spricker. Det är lite som att man planerat den roligaste resan ever och sen får man inte åka. 

Vaknade förresten med mensvärken från helvetet. Svettades som en idiot, hade dretont och drömde mardrömmar om att jag var tvungen att prata engelska (the horror!!). Mamma sa alltid att mensvärken skulle bli "bättre" efter att man fött barn, vilken ripoff, känns betydligt värre. Eller så har jag bara glömt bort hur det var...

Kommentarer
Postat av: Malin

Personligen tyckte jag att allt med mens var värre när det hela startade upp igen efter graviditeten, så att säga. Vet ej om det bara vara jag, men det var så ett tag och blev vanligt sen i alla fall. Kram på dig!

2014-11-12 @ 11:27:14
URL: http://malinsvedjeholm.se
Postat av: hogie

Det positiva med mensvärk är ju att ägglossningen är igång! Som även din barnmorska med magic hands såg/kände eller hur hon nu gjorde... Hur länge är det rekommenderat att ni ska vänta innan ni kan försöka igen? Om jag får fråga...

Svar: Dom jag pratat med har sagt att det bara är att köra på! Jag trodde att man var tvungen att vänta typ ett halvår men icke!! Så vi får väl se om jag blir elefantgravid i typ två år nu framöver. Huuh.
din apa i etern.

2014-11-13 @ 13:56:17
URL: http://hogieskill.blogg.se
Postat av: hogie

Ja men då så. Sparkar i baken till er när ni väl bestämmer er för att köra igång!

2014-11-14 @ 10:49:08
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0