Bulle

Det ringde en gubbe idag från något företag (typ Pampers??) och frågade om det stämde att jag blev förälder i september. Fick en klump i halsen och började nästan grina. "Näää... Det gick inte så bra..." sa jag och han blev helt ställd. 
Jag längtar så jag håller på att gå sönder lite. Vill verkligen ha barn NU. Det är en asjobbig omställning att ha gått i typ 10 månader och väntat och att det sen... inte blir något alls. Väldigt tomt. Men blä för att vara gravid igen. Men ändå bah <3<3<3 
Blandade känslor ja.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, vad dumt det blev! Och jag kan bara föreställa mig hur konstigt det är för både kropp och själ att ha jobbat mot bebis så länge och så blir det ingenting.

Nästa graviditet blir säkert jobbig på många plan, men jag hoppas att ni kommer våga njuta också. Det blir er tur, det vet jag.

Svar: Det hoppas jag med! Skönt att man får extra kontroller iaf!
din apa i etern.

2014-11-05 @ 22:36:29
Postat av: Sara

Förstår att det är jättetomt och att du längtar och dalar. Massor av kramar!

Svar: Kram!!
din apa i etern.

2014-11-06 @ 09:55:39
Postat av: Sara

Saknarskulle det stå.

2014-11-06 @ 09:56:14
Postat av: Malin

Men måste de hålla på med sin kommers i alla situationer? Fast äsch, klart de gör.
Förstår de dubbla känslorna inför ny graviditet. <3
Och bara, gud vad man unnar er lite lycka nu framöver.

Svar: Oh ja!! Särskilt på gravida eller nyblivna föräldrar. Tack! Det blir nog bra tillslut. :)
din apa i etern.

2014-11-06 @ 10:55:30
URL: http://malinsvedjeholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0