Fezt

Alltså det har varit väldigt mycket fest på sistone. Det är kanske ett sätt att koppla bort verkligheten lite och få ha sköjj. 
Men känner väldigt "blah.." Inför det här med alkohol nuförtiden. Jag gillar ju öl väldigt mycket, men jag är inte vrålsäker på hur mycket jag gillar migsjälv som full. När jag var preggo så fick jag en helt annan inställning till alkohol, det kändes oviktigt och avlägset. (trots att jag ibland längtade efter en rejäl fylla). Nu känns det lite som att man är tillbaka på ruta ett. 
Just nu längtar jag ihjäl mig efter en fungerande vardag igen, fredagsmys, tröttheten man får av att göra något om dagarna och lätt frustration över att man knappt hinner med tvätten. Jamen ni vet... 

Vart är mensen förresten??? Det har gått 35 dagar sen sist. Har haft mensvärk men dreten verkar inte kommit igång än. (Har redan kollat, ej preggo). Vill att kröppa ska fungera som vanligt nu ju!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0