Gravid nr 2.

Saker känns mer realistiskt nuförtiden. Allt har börjat smälta samman och jag börjar få ett slags grepp om livet igen. Har börjat att FATTA vad som har hänt och på något sätt förlikat mig med det. 
Det känns ok. Livet känns ok. Oftare bra än dåligt. Sorgen kommer nog alltid finnas där men (OBS;klyscha;) tiden läker faktiskt dom största såren. 

Jag funderar lite på hur graviditet nr 2 kommer att bli. Om jag kommer att våga skriva om det? Å andra sidan så har jag skrivit om allt annat såatteeh varför inte? Jag kan ju inte ändra det som varit eller radera bort förra graviditeten heller.  

För övrigt är jag skitpeppad och skiträdd för en ny graviditet. Vi får väl se!!! 
Pözz 

Kommentarer
Postat av: Sara

Kram! 💗

2014-11-14 @ 22:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0