Ajajaj

Är väldigt mycket i aj-aj fasen just nu. Allt är aj aj. 
Igår hade jag dock något så ovanligt som energi, så jag och Smoofie städade lägenheten. Skrubbade listerna på knä med en jävla tandborste!!!! 
Och så tyckte jag att det vore kul att åka till Ica maxi. Väldigt aj-aj. 

Kände mig som en indisk ko. Fick stanna mitt framför paprikorna för att det blev väldigt aj-aj. Folk fick lixom knö sig bakom mig, vilket säkert var svårt då jag stod väldigt nära paprikorna. Exakt som en envis ko. 

Och vaggandet gör att jag ser ut som en pingvin. 
När jag kom hem fick jag fan för energin och fick ischias från hellvetti. Kunde på riktigt knappt gå. Ba släpade mig fram och AJAJAJJ. 
Sov med tens-apparaten inatt. Blev något bättre. Men flääää vad töligt det här är. 

Idag är jag fem dagar över tiden. ;( bleh. 

Badkarsläge idag. Färgar ögonbrynen svarta som själen (plus ansiktsmask!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0