Döm i hövvääää

Blir ju på riktigt helt dum i huvudet av att gå över tiden. Den första veckan gick bra, men när man hamnar på bf +7 så börjar tålamodet gå åt helvete. Man hamnar i sinnestillståndet att man på riktigt tror att det ej finns något barn, och att man kommer att vara preggo 4 evah.
 Riktigt jävla frustrerande och så har jag gått med gråten i halsen nästan hela tiden dom senaste dagarna. 

Förut ringde en jävla försäljare som ville mitt "bästa". Blev asförbannad och ledsen och förklarade att jag var JÄVLIGT GRAVID O HADE VIKTIGARE SAKER O TÄNKA PÅ. Stackarn bad om ursäkt och lovade att återkomma vid senare tillfälle. 

När folk har gått över tiden och gnällt så har jag tänkt att "äsch vad gör ett par dagar till lixom?". Tar tillbaka det. Det känns fan som en livstid. 
Bf +11 idag om någon undrar. Bleh. 





Kommentarer
Postat av: Anonym

du klarar det! det ÄR ett barn där (som vill att du inte ska ta den försenade ankomsten personligt). du tror du är svag nu, vänta så ska du se hur stark du är.

2014-09-12 @ 21:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0