FÖDA BARN SNART?!

Idag står det i papperna att jag har en färdigbakad knodd i ugnen som vill ut NUUU. 
Jag har alltså gått hela graviditeten ut!  har varit ett preggo i 280 dagar. Jeezez!!! 

Känner mig nervös, glad och lite mer nervös. Närsomhelst nu! Tror ju dock att kiddo kommer ligga o tryna i uturus ett tag till, men ändå. Det är så coolt! Jag ska bli mamma!!!! Helst inte idag för jag har tvättid. 

Känns astungt nu. Magen är skitstor och har sjunkit rejält, den hänger lixom över trosorna. Inget vidare bekvämt. Hugger i svanken (Sudden sa att detta kunde vara förvärkar!), känns att ungen har glidit ner rätt rejält för man känner lixom hur huvudet rör sig, rätt äckligt faktiskt. Och den jävla nerven som hen kommer åt gör asont!!!! Har även varit lite mer aktivitet i magen dom senaste dagarna, knör mer med hela kroppen, boxar med händerna och trycker med röva. Gah. 

Så, nu håller vi tummarna att jag slipper gå över tiden allt för länge!!! Pözz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0