Back in black!!

Mjååååh. Är i Vålberg och jobbar idag. Dör gullighetsdöden!!! Har varit fett nervig över detta men det verkar ju gå bra... Kom tillochmed ihåg hur kassan fungerade. Flera kunder har ringt och jag är nästintill fullbokad idag. Känner mig lixom berörd och glad över att folk kommer ihåg mig. (Eller ja, klart dom gör, jag är ju bäst!!!) 

För övrigt så har jag ju gjort färdigt psykologi-kursen. Har inte fått några betyg på mina två senaste arbeten dock? JAJA DÄ SPÖRS. 

Ha en göttig onsdag så ska jag oxå ha det. Pözz 

(P.s kommer infinna mig på snobben i Vålberg onsdagar framöver!) 

Kommentarer
Postat av: Kkp kkp

Kul att du är saknad 😊

2015-04-01 @ 23:53:50
URL: http://pinkbrain.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0