Dä ordner säj...

Ja nu börjar det ordna upp sig lite. Lyssnar på duvan men ligger kvar i sängen. Det är tyst och gött. 

Såg på en dokumentär som heter "foodies" och som handlar om rika människor som åker runt i världen och äter svindyr mat som dom sedan skriver om. Fantastiskt vad folk är redo att lägga dyyyyra dyyra pengar på äcklig och konstig mat. Dom ba "här är kalvhjärta och benmärg" och dom ba *slurp*, "det blir 4000 dollar tack". 
Ew. 

Har för övrigt fantastisk ångest. Det är svårt att ta hänsyn till sigsjälv och sina egna behov, svårare än vad jag trodde. Längtar tills på tisdag när jag får göra ultraljud. Ska bli skönt, för då kan jag lägga det åt sidan, kanske bli lite lugnare om jag ser att det verkligen verkligen finns liv där inuti.


P.s Drömmer JÄTTEOFTA att jag klipper tånaglarna. Tror att mitt undermedvetna försöker säga mig något. 
Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0