V.15!

Herrejävlar vad veckorna går snabbt. Tyckte att jag nyss fick reda på att jag var preggo. 
Var på ul idag! Äntligen! Jag var dretnervös innan, samtidigt som jag längtat ihjäl mig. Det var en tysk manlig dretgammal göbbe som var läkare. Han verkade trevlig, trots att jag knappt fattade vad han sa. Är värdelös på brytningar, ibland fattar jag knappt vad vissa värmlänningar säger. 

Han sa att allt såg bra och normalt ut, och att "hen verkade vara en livlig krabat". Kul med äldre människor som anammar nya ord.
Men nu känns det som att jag kan pusta ut och slappna av lite. 



Vet inte vad som är vad, men det är en ultraljudsbild iaf. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Yay för UL-bild! Tror det va samma gubbe som jag pratade med, och jag lyckades inte klura ut om han var dansk eller tüsk...
Va det ett VUL eller eh.. vanligt UL?

Svar: Haha precis så tänkte jag med! Han kunde ju varit dansk oxå... Det var vul! Blir ju vanligt ul om typ en månad! 😀
din apa i etern.

2015-04-21 @ 20:46:07
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: Lisa

Hihi, lilla blurr!

2015-04-21 @ 21:39:55
Postat av: Kristin

Härligt! 😊

2015-04-21 @ 22:31:03
Postat av: Anonym

Grattis, wöh wöh wöh, GRATTIIIIS!

2015-04-22 @ 16:05:05
Postat av: hogie

Ball gubbe som sa hen ändå!! Orimligt imponerad över detta! GRATTIS igen! Ja till barnet då. Inte tysken.

Svar: Haha jag med! Blev väldigt förvånad. Han var väldigt noga med hur han sa det oxå, alltså la betoningen på "hen". Haha!
Tack!! :D
din apa i etern.

2015-04-24 @ 11:59:17
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0