Är det två?

Människa; när ska du ha?
Jag: 4:e november.
människa: är det två?
Jag: va? Nej det är en.
Människa: Är du säker......?
Jag: öh jo....

I övrigt så har det varit en väldigt känslosam dag. Jag köpte en vulkanpizza;
Åt inte upp allt. Blev så lessen att ja började grina för att det inte var tillräckligt gott. Kändes som att jag missbrukat kött och att det här var waste of animal. Brukar i vanliga fall bara köpa kött som jag tycker är riktigt gott, annars är det helt värdelöst att äta kött överhuvudtaget. 
Äter väldigt sällan kött.

Sen började jag nästan grina i affärn när Jonas sa att han längtade tills bebisen kommer. *känslosamt*
Och på grintoppen var när hissen var ockuperad av möbler och någon granne från trappan sa att "det skulle ta lång tid innan hissen blev ledig". Då var jag jättebajsnödig och höll på att bryta ihop. Vi bor på 4:e våningen. 
Men det löste sig. 

När jag var liten kallades jag för "lina-grina" för uppenbara anledningar. 
Inge fel med o grina, rätt fint när fölk har nära till sina känslor faktiskt. 

Kommentarer
Postat av: Becka

Folk är idioter. Brukar klappa tillbaka på folks magar när de ska klappa på min. Hatar att man blir allmän egendom bara för man är gravid.

När folk fråga vart jag var på förskolan var det stående svaret "hon sitter på berget å gråter", å de andra fortsatte att leka. Mer tårar åt folket !

2015-08-29 @ 20:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0