Gött o blandat.

Okej här kommer en lite allmän livsuppdatering;

- förra veckan var jag, Hannill o Emmy i stugan o myste. Vi köpte mat för 800 spänn och åt faktiskt upp allt. Jag åt laxen och kräftan! Kräftor är så gött! Men samtidigt äckligt när di tittar på en med sina svarta ögon. 

- jag fick en fästing i stugan. Alltså jag fick sån svår panik. Haha. Efter att Emmy lyckats få bort den så ringde jag i mer panik till barnmorskan och frågade vad jag skulle göra??? TA EN SPRUTA?? Kände mig som världens stadsmänniska...

- sjukt mycket fladdermöss i stugan oxå, vi fick kasta oss in för att dom flög så nära. 

- min barnmorska trodde att jag kanske hade lite diabetes. I vanlig ordning så övertolkade jag hela situationen att jag hade riktig diabetes och freakade lite över detta. Jag hade inte diabetes. 

- vi har blivit erbjudna att köpa huset (vi budade på) igen. Men nu tror jag kanske att vi tappat intresset lite.

- igår började jag grina i en färgaffär för att jag var hungrig. 

- blivit krångel med ett av jobben. Jag orkar inte jobba mer nu, sa till arbetsgivaren för längesen att jag skulle sluta i augusti, hon glömde/fattade inte och vill att jag ska fortsätta jobba. Synd att jag helt glömde bort att skicka in uppsägningen. Får väl sjukskriva mig?

- jag o Smoofie har börjat kolla på massa gamla filmer. Än så länge har vi sett frankenstein, psycho och halva fåglarna.

- var på dop i lördags för mitt brorsbarn Wilma. Det var det första dopet jag varit på och jag tänkte att vårat barn absolut inte ska bli döpt pga ej kristen och lite väl mycket Guds-prat. Annars gillar jag idéen, det är väl lite mysigt. 

Emmy va göbbig på landet. 

yo!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Räcker med muntlig uppsägning från arbetsTAGARENS (du) sida.

2015-08-05 @ 17:20:07
Postat av: emmy

haha fick du kort på spatserandet :D

2015-08-11 @ 12:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0