Gbs

Har väl skrivit om det förut va? Jag gjorde ju urinprov för att se om jag hade gbs även i denna graviditet och idag fick jag veta att japp, det har jag. Om någon missat så var det ju antagligen det Jonna dog utav. 
Först sa barnmorskan att jag ej skulle få någon antibiotika eftersom jag inte hade några symtom (inte många som har gbs som får symtom övht) blev då lätt skiträdd, sen kollade hon mina journaler och där stod det att jag skulle få antibiotika oavsett symtom eller ej.

Phew! Ska knalla ner på apoteket sen o hämta! Känns JÄTTESKÖNT att jag får antibiotikan. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, vad bra att du får medicinen! Fattar att du blev rädd.

2015-08-05 @ 09:35:03
Postat av: hogie

Alltså, fatta vad bra vi har det. Att du kan få mediciner! Att de kan ta prover! Heja Sverige ändå, i all skit.

Svar: Ja verkligen! Sveriges sjuksystem är awesome. Töligt om det hade varit som i USA. :(
din apa i etern.

2015-08-05 @ 10:39:04
URL: http://hogieskill.blogg.se
Postat av: Malin Men Gud Svedjeholm

Men gud! Klart att du ska ha alla mediciner som finns! Blir upprörd! Guuuud! Bra!

2015-08-07 @ 08:43:38
URL: http://malinsvedjeholm.se
Postat av: emmy

vad skönt!! <3

2015-08-11 @ 12:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0