Isvatten

Stackars bebisen som har en så jädra nojjig mamma som väcker hen i djupsömnen. 
Vaknade runt 6-tiden och var jättenervös över att bebis varit så stilla hela natten? Oftast brukar det vara sparkfest hel kvälla, särskilt efter lite aktivitet (vi tog en kvällspromme runt skutberget!). Så jag började peta och peta, sen petade jag mer. Tillslut tappade jag tålamodet och drack ohyggliga mängder isvatten. Efter fem minuter kände jag ett par rätt starka men trötta sparkar. Hen låg väl o sov rätt gött... 
Men var rätt svettig där ett tag. Och väldigt nära att ringa typ förlossningen. Phew.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch. Vilken ångest. Förstår att du är nojig(are än vilken gravid som helst som ju redan är supernojig). Kram!

2015-08-02 @ 08:10:19
Postat av: Becka

Förstår dig, petas å väcks friskt här med ❤️ De små liven får helt enkelt stå ut

2015-08-02 @ 22:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0