Nyårslöften o sånt.

Ligger i badet o göttar mig! Uhhhh va ja längtat efter ett bad, och med sådana festiviteter unnar jag mig även en öl. Nyår å allt. 

Jaha, vad tycker jag om 2015? Det var ett fruktansvärt år som kantades av sorg, oro och väldigt nervös graviditet med samtliga gravidåkommor. Jag tappade bort en bit av migsjälv och kände mig enbart som en gravid människa med utsuddad personlighet. Jag orkade knappt jobba då jag hade en trevlig släng av foglossning och gick mest hemma o gnällde. 

Sen hände det ju bra saker oxå! Jag pluggade upp slutbetyg, sökte utbildning, tog körkort, köpte hus, födde världens bästa Vide och fick titeln "mamma". 

Så, 2016 kommer att bli fantastiskt. Hur kan det inte bli det? 
Lite nyårslöften till migsjälv:

Som jag skrev ovan så tappade jag bort migsjälv lite i allt. Jag började självcensurera mig nåt så överjävligt. Hela utkastet är fullt med inlägg som aldrig vågade publiceras. Med andra ord så blev jag feg. Lite mer ödmjuk men mest feg. Ödmjukheten behåller jag men fegheten ska jag försöka jobba bort. 

Jag vill satsa mer på bloggen. Jag älskar ju att blogga och skriva och det ska få mer plats! 
2016 så blir minst 80% av alla inlägg skrivna på datorn. Eller i datorn, på datorn vore ju märkligt.
Ska ta mer bilder till bloggis! Både med mobil o kameran! 
Mer blandade inlägg, skriva om sånt jag tycker är kul.

Få bort foglossningen. Hoppas jag.

2016 är året som håret växte!!!

Få ett jobb. Eller komma in på utbildning.

Lyssna på mer musik!

Köra mer bil.

Inte va gravid.

Renovera hus! 

Äta mer körv!!! 


Gott nytt år! 

Gokörven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0