Ba litte schleten.

Blah. Är trött som en grusad gårdsplan. Håller på med ett arbete om bipolär sjukdom. Väldigt intressant. Älskar att lära mig nya grejer! Dock märkte jag att frågan var lite luddig och frågade läraren och det kan ju varit så att jag missförstod allting och eventuellt måste skriva om hela skiten. ;( SAD!

Ja just det, började jobba lite i måndags oxå, det skrev jag på Facebook och fick 45 likes för. Uuuuu då känner en sig allt bra lyckad i livet... 45 likes.. 
Men ja, det är mitt förrförra jobb som jag extrajobbar lite för. Hoppar in om någon är ledig eller sjuk och så, kändes väldigt gött att få göra något. Kan bli lätt jobbig när en är hemma o ugglar hela dagarna. 

Ja hejdå då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0