Näää-ä!

Alltså jag tror att jag preskriberar lördagen. Det var kul, lite för kul och ni vet "ska aldrig mer dricka alkohol" har väl aldrig varit så tydligt som nu. Hähä! Kul vare dock, inte värt megasegadrive-ångesten som man får på köpet. Jag är too old for this shiet. ;(

Fick förresten godkänt på första psykologi-uppgiften! Väldigt nöjd över detta!! 

Käkade gött och såg väldigt eh... Ja vet inte, men det ser ut som att jag sagt något skitsnuskigt! 
Söta Madde!!
kollaren här puman då! Fick luggen klippt! Jag råkade ju platta sönder den för ett tag sen, alltså den brändes halvt ihjäl och så har jag fått spara skiten för att kunna klippa den. Den är fortfarande sad dock. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0