Snööääö!!! <3

Alltså ni absolut ba MÅSTE gå in på Malins blogg (http://malinsvedjeholm.se) och kolla in vintern alltså! Helt hysteriskt. Både fantastiskt och fasan. 

När jag bodde i Norrland (eller ja, Östersund, det var tydligen väldigt diskuterbart huruvida det låg i "Norrland" eller ej) så bodde jag högst upp på en backe. Alltså hela ön var en skitstor backe. Jag bodde tillochmed granne med en skidbacke! Awesome. Kom bara å tänka på att jag hade ett par termobrallor som jag drog på mig och sen satte jag mig ner och kanade hela vägen ner till skolan. Haha åhh... 

Väldigt random. Är glad för snön vi har fått här med. Är ännu gladare för att vi slipper skotta. :D 

Kjam!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ha! Coolt med byx-åkning hela vägen till skolan :D

2015-02-02 @ 10:10:29
URL: http://malinsvedjeholm.se
Postat av: Linda

Vaa? Visste inte att har bott där??!

Svar: Jorå! Bodde där när jag pluggade till frisör! ;)
din apa i etern.

2015-02-02 @ 21:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0