Va??

Män guuuu va har hänt med bloggen? Den ser ju ut som skit!! Iallafall i mobil, i datan ser den ju ut som vanligt (?). Skittråkig och opersonlig, ful "grafik". Känns som att Windows 95 försökt kopulera med typ... Äh jag kom inte på något bra, men NI FATTAR!! Hur ändrar jag tillbaka?? *gråter*

Jaja. Jag jobbade hela dagen igår. Min gamle rygg och min jävla foglossning ba "tjaaa....". Vafan! Försökte ta det "lugnt". Gick ändå "bra". 
Idag har jag varit så jävla trött att jag knappt minns vad jag heter. Känner mig även lätt illamående och bakfull. Skumt, det var ju Jonas som var ute igår. 

Nu kan man även "gilla" inlägg på mobilen. Jag vet inte vad det ska vara bra för heller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0